סקירת הצגות אהובות במיוחד 2015

הצגות תיאטרון לילדים ונוער
לקפוץ עם הילדים לבריכה זה תמיד מהנה ונפלא. לצפות איתם בסרט בקולנוע מומלץ בחום. ובטח אנחנו בעד לטייל ברחבי ארצנו היפה. אבל בין לבין, גם לכם ובעיקר לדור ההמשך, מגיע הנאה צרופה ומתמשכת, עם עושר חינוכי גבוה במיוחד. הצגות תיאטרון לילדים ונוער – הבמה כולה שלהם...

אז מה הן ההצגות החמות ביותר של 2015? ריכזנו עבורכם מספר הצגות אהובות מתוך המבחר הרחב. הנה הרשימה:


"הבחירה": כבר שנים רבות שלא התקיים קונצנזוס של אהבה ואהדה כלפי הצגת תיאטרון לילדים כמו במקרה של "הבחירה". זוהי הצגה נפלאה לבני נוער (גילאים 12-17) המגוללת את סיפורו המדהים של סבא של יפתח (בגילומו של אלכס פלג / יואב בר לב), שהופך ביקור משפחתי שגרתי לדרמה הנוגעת בכל לב. שלומית ארנון לב, בבימוי מדויק ומהוקצע, מצליחה להצחיק ולרגש בו זמנית, ומעניקה שעה של הנאה לכווולם.

אפקט הפרפר - הצגה לנוער

"אפקט הפרפר": אם חשבתם שלגרום לילדכם לחשוב זו משימה בלתי אפשרית, ההצגה הזו תוכיח לכם אחרת... מורה ייחודי מגיע לכיתת המדעים של יהלי ומסביר לתלמידים על אפקט הפרפר. מכאן קצרה הדרך לדרמה משעשעת ומקורית על כמה מעשה טוב קטן אחד עשוי לשנות סדרי עולם... מיועד לגילאים 8-13. בימוי: רועי שגב.

"חיים פעם אחת": היכונו לכעוס, לבכות, לצחוק, לשמוח, לאהוב, להזדהות וליהנות ללא גבולות. והכל בזכות ההצגה המדהימה של אייל נחמיאס בכיכובה של גאיה טראוב, המגוללת את סיפורם של שני בני נוער ותאונת דרכים קטלנית אחת. הצגת תיאטרון זאת מבוססת על מקרה אמיתי ומתאימה לגילאי 15-18.

אלאדין ומנורת הקסמים

"אלאדין ומנורת הקסמים": אחת הקלאסיקות המצליחות בתולדות התיאטרון מגיעה בגרסה מחודשת, מוסיקלית ונפלאה. זוהי הצגה מלאת הרפתקאות על ילד עני, נסיכה קסומה, אהבה גדולה וכל מה שביניהם... ההצגה מיועדת לגילאי 5-9 וגדושה לכל אורכה בשירים, ריקודים, תלבושות וצבעים.

הרפתקה בחולות

"הרפתקה בחולות": לסיום קבלו מתכון להצגת תיאטרון מופלאה: קחו במאית מנוסה ויצירתית (שלומית ארנון בר לב), תוסיפו קאסט שחקנים מרשים (יעל איתן, טלי בן יוסף, ציון אשכנזי, דינה לימון ועוד), אל תשכחו להשקיע בתוכן מרתק (התכתבות מסעירה וחוצה זמנים בין ענבר ואורי) והרי לכם תבשיל שטעמו המשובח מורגש היטב! הביקורות מדברות בעד עצמן: “הצגה מרתקת אשר גורמת הנאה רבה"; “שחקנים מצוינים, סיפור מהודק וטוב" ועוד. שעה של הנאה לגילאי 9-13.

בילוי נעים!

בקרו גם בערוץ היוטיוב שלנו:
youtube.com/user/smadarpolo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה