איך כדאי להשיג כרטיסים להצגות ילדים?

כרטיסים להצגות ילדים הינם מבוקשים ביותר לאורך כל ימות השנה, ובעיקר בחופש הגדול ובתקופת החגים, כפעילות מהנה וחינוכית במקום נעים ותרבותי. וכמו כל הורה שמחפש אחר כרטיסים להצגה הבאה עבור ילדיו, בוודאי גם אתם יודעים כי לא מדובר במשימה פשוטה. על כן בחרנו "לצייד" אתכם במספר טיפים שיעזרו לכם לחסוך לא מעט זמן וכסף על הדרך. הצגות ילדים - להלן מדריך הרכישה המושלם.

אפשרויות הרכישה באתרי האינטרנט

כיום ניתן להשיג כרטיסים להצגות ילדים ברכישה אונליין, וזאת ככל הנראה הדרך היעילה והנוחה ביותר, שכן נחסך זמן המתנה רב והוודאיות גדולה יותר באשר לשמירת המקומות מראש. אלא שגם אופציה זו מחייבת ביצוע מספר בירורים על מנת להשיג את המחירים הטובים ביותר. דעו לכם כי ישנם שני סוגי אתרים המציעים כרטיסים להצגות ילדים : אתרי התיאטראות עצמם ואתרים כלליים שמציעים רכישה עבור הצגות ילדים בפריסה ארצית. שימו לב לשינויים במחירים בין שתי האופציות (דרך התיאטראות זול הרבה יותר, אגב) ולגובה העמלות השונות, אם נגבות, עבור רכישה בודדת או לפי כרטיסים.

חשוב מאוד לתכנן מראש את לוח הזמנים של ההצגות לאורך השנה. במידה ואינכם רוכשים מנוי, הרי שמיקום המושבים הפנויים עבור כל הצגה אינו מובטח עבורכם ואתם עשויים למצוא את עצמכם ממוקמים בצורה לא נוחה, תמורת אותה עלות כרטיס! מסיבה זו מומלץ לרכוש מנוי בהקדם או לבחור מראש את ההצגות. באתרי התיאטראות ניתן לקבל מידע רב אודות ההצגות השונות (כולל לוח זמנים שנתי מדוייק), לספר את הסיפורים בקצרה לילדים טרם ההצגה ולהראות להם את התמונות.

מבצעים

ברכישת כרטיסים עבור הצגות ילדים חשוב מאוד להיות עם האצבע על הדופק ולתור אחר מבצעים שונים שמפורסמים מעת לעת. באתרי התיאטראות ניתן למצוא מידע רב אודות מבצעים אלו כגון:
  • הנחות לוועדי עובדים.
  • הנחות למועדוני צרכנות וארגונים שונים.
  • הנחות ומבצעים למחזיקי כרטיסי אשראי מסוימים.
  • מחירים מיוחדים למזמינים הצגות מראש (מנויים).

התנהלות נכונה אל מול המבצעים הרלבנטיים בתיאטרון שאתם אוהבים, עשויה לחסוך עבורכם כסף רב, לעיתים רבות עד 50% מעלויות הרכישה הרגילות! בילוי נעים!

לפרטים נוספים, בקרו באתר תיאטרון אורנה פורת: porat-theater.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה