הדרך הטובה ביותר להשגת כרטיסים להצגת ילדים

מהי הדרך הטובה ביותר להשיג כרטיסים להצגות ילדים?



כל כך כיף ומהנה לשבת עם הילדים בהצגה טובה, לראות אותם נהנים ומפיקים עניין ומוסר השכל מהתכנים. כמובן שהדרך לתוצאה המיוחלת טמונה בהשגת הכרטיסים הטובים ביותר להצגה מלכתחילה. אם כך, כיצד משיגים כרטיסים עבור הצגות ילדים מובחרות? להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבצע את הרכישה בצורה יעילה ומשתלמת ביותר.

להקדים לרכוש

תיאטראות רבים מפרסמים את הקטלוגים של הצגות הילדים עוד בתחילת השנה, כך שניתן לראות את הפריסת ההצגות השונות לאורך הזמן. כדאי וחשוב מאוד לבחור הצגות ילדים מבעוד מועד, לרכוש כרטיסים מראש ואף לשקול לרכוש מנוי שנתי. קחו בחשבון כי ככל שתקדימו לעשות זאת כך תוכלו לבחור באופן חופשי את המקומות הטובים ביותר באולם, ואם אתם מספר משפחות יחד, תוכלו לשבת אלו לצד אלו. במידה ותמתינו למועד סמוך מדי להצגה, הרי שאתם מסתכנים בפיזור בכל האולם, במקומות ישיבה פחות טובים ובכלל לא בטוח שיוותרו כרטיסים פנויים.

נצלו את כרטיסי האשראי שלכם !

חברות כרטיסי האשראי מאפשרות ללקוחותיהן ליהנות מהטבות שונות בתנאים שונים שנקבעים על ידן. כדאי ומומלץ לבדוק האם גם כרטיס האשראי שלכם מציע הנחות ברכישת כרטיסים להצגות ילדים, מבצעים שונים דוגמת 1+1, הורים חינם, ילד שלישי חינם ועוד. ישנם תיאטראות שבאופן קבוע עובדים עם כרטיסי אשראי שונים בהקשר להנחות ומבצעים, לרבות כפל מבצעים. באותו האופן ניתן להשתמש בכרטיס אשראי שמשויך למועדון עובדים זה או אחר על מנת ליהנות מהצעת מחירים אטרקטיבית במיוחד ברכישת כרטיסים בודדים או במנוי.

רכישה ישירה

כדאי ומומלץ לרכוש את כרטיסי ההצגות לילדים ישירות מקופות התיאטרון הווירטואליות באתרי האינטרנט שלהן. האופציה האחרת היא רכישה ממתווכים שונים שאומנם מציעים מגוון רחב של הצגות ילדים עבור מספר תיאטראות שהם עובדים עימם בשיתוף פעולה, אך גם גובים עבורם כמובן, עמלת תיווך. בנוסף, גם מדיניות ביטול ההזמנות שלהם שונה מזו הנהוגה בתיאטראות עצמם.

חשוב מאוד להשיג את כרטיסי הילדים לאחר שביררתם מבעוד מועד על טיב התיאטרון שמפיק את ההצגה, מהם התכנים בהצגה המדוברת והאם היא מתאימה לגילאי הילדים שלכם. קראו ביקורות באינטרנט וחפשו קטעים מההצגה ביו טיוב או באתר התיאטרון עצמו. תיהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה