טיפים ועצות לרכישת כרטיס הצגה - חלק א

http://www.porat-theater.co.il/show_list.php?type=showgrp2

הצגות ילדים הפכו בשנים האחרונות למבוקשות ביותר וההיצע רב מתמיד. תיאטראות רבים פותחים את שעריהם לילדים ונדמה שכל שנותר לנו הוא פשוט לבחור. אלא, שהמציאות מראה כי אין זו בהכרח משימה קלה להשיג את הכרטיס המיוחל, ופעמים רבות מתרחש בזבוז זמן וכסף מיותר בביצוע הרכישה. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם להתנהל נכונה ברכישת כרטיס להצגה הבאה שלכם.

היעזרו במערכת הזמנות אונליין

כיום כולם כבר מבינים כי כרטיסים להצגות כדאי להזמין דרך האינטרנט, מבלי לעמוד בתור ובלי לחכות לרגע האחרון. מערכות הזמנה אונליין לכרטיסי הצגות ילדים ניתן למצוא באתרי התיאטראות עצמם או דרך חברות שמאגדות מספר רב של יזמים ומפיקים ומציגים את ההצגות השונות בפלטפורמה אחת. חשוב לציין כי אתרי "כלבו" שכאלו גובים עמלה עבור הכרטיסים, לעיתים אף בגובה של 15% ומעלה, וכאשר מזמינים דרכם מאבדים הנחות רבות שיכולות להינתן עבורכם ברכישה דרך מערכת האתר של התיאטרון עצמו (כגון הנחות דרך כרטיסי האשראי). בנוסף, מערכת הזמנות אונליין ישירות דרך התיאטרון מציגה ברוב המקרים את לוח ההצגות עד שנה קדימה (!!!), כך שאתם יכולים לתכנן מראש את השנה, להתמקד בימי חול, חגים, ימי הולדת ועוד.

השיגו כרטיסים מראש

אומנם ניתן לרכוש כרטיסים להצגה בכל עת, אך כאשר "לוקחים את הזמן" הסיכוי לתפוס מקומות טובים הולך ופוחת. לכן, כדאי ומומלץ לרכוש כרטיסים מבעוד מועד ולבחור את מיקום הכיסאות המתאים לכם. אפשרות נוחה ומושכלת יותר היא פשוט לרכוש מנוי של הצגות ולשמור לעצמכם מקום מראש לכל ההצגות המתקיימות בתיאטרון. על כל בעל מנוי להודיע מספר ימים מראש (בהתאם לתנאי התיאטרון) האם הוא בוחר שלא להגיע להצגה ואז מקומו הופך להיות מקום לכרטיס בתשלום עבור ילד בר מזל אחר. רכישת כרטיסי מנוי הינה זולה יותר מתשלום עבור כל כרטיס בנפרד כמו גם שוועדי עובדים רבים מציעים הנחות משמעותיות ברכישת מנוי להצגות ילדים, במיוחד בתקופת הקיץ והחגים.

וזכרו- אם אתם כבר מזמינים כרטיסים להצגת ילדים, אז שתהיה זו הצגה איכותית, במקום שנעים להגיע אליו, מקום של תרבות ושיח. הקו שצריך להנחות אתכם הוא רכישת כרטיסים להצגות עשירות בתכנים איכותיים לילדים שיהוו ערך מוסף עבורם. בילוי נעים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה