הצגות ילדים 2015 - סקירה חלק ג


את היותנו מעצמת מחשבים והיי טק כבר הפנמנו באהבה. אבל ממתי הפכה ישראל למקור גאווה כה גדול גם בתחום הצגות הילדים? ובכן, 2015 היא השנה שמוכיחה מעל לכל ספק: אנחנו על המפה, ואנחנו נשארים על המפה. מפת הילדים! אז כדי שלא תלכו לאיבוד, החלטנו לעשות לכם מעט סדר בדרך אל הבילוי הכי חם שיש. להלן מספר הצגות ילדים שיעשו לכם את השנה. גזרו והעתיקו...

  • "חברים על הגשר": הצגה נעימה לילדים בגילאי 4-7 שבמרכזה זוג חברים, מריבה גדולה ונגר אחד חכם, שמצליח לגרום לכולם לראות את מה שאף אחד לא ראה בכוחות עצמו. שני שחקנים, 60 דקות ואלפי ילדים שכבר נהנו, חוו ולמדו.
  • "אדיסון": זהו סיפורו המופלא של ממציא האור, תומס אדיסון, כילד מופנם ודחוי בעל יצר סקרנות גבוה. ההצגה מגוללת את סיפור ילדותו עד לרגע ששינה את פני העולם לנצח... ההצלחה המפתיעה של השנה!
  • "טופלה טוטוריטו": כמה כיף בהצגה אחת! קצב מסחרר, שירים שתזמזמו בכל הדרך אל הבית, ריקודים ותלבושות והנאה אחת גדולה. אלו הם ימים מרגשים בעיירה קטנה, שעה שאחותו של טופ'לה, כוכב המחזמר, עומדת להינשא. אך אירוע בלתי צפוי משנה את התמונה ועתיד לחרב את היום המאושר ביותר...
  • "הבחירה": עוד הברקה של הבמאית שלומית ארנון בר-לב, שסוחפת את הקהל למסע מרתק בעקבות סוד אבוד של סבו של יפתח, כוכב ההצגה. זוהי דרמה מרגשת על יחסים בין דורות, תקשורת וחברות. ההצגה מיועדת בעיקר לבני הנוער ותלמד אותם הרבה על החיים.
  • "דבר עברית": הצגה עתירת שבחים על מפעל חייו של ממציא השפה העברית, אליעזר בן יהודה. שעה מהנה בבימויה של שירילי דשא לגילאי 8 עד 12.
  • "מבצע סבא": הצגה מוסיקלית נהדרת בליווי שירי ילדים מוכרים פרי יצירותיהם של נעמי שמר, לאה גולדברג ואחרים. נתן נתנזון האהוב מגלם את התפקיד המרכזי כסבא קיבוצניק חביב, שסוחף אחריו את נכדיו (ולא רק) להרפתקה שלא ישכחו עוד זמן רב... מן הביקורות: "מקסים ומומלץ מכל הלב", "הצגה איכותית חדשה" ועוד.
בילוי נעים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה