הצגות ילדים 2015 - סקירה חלק ב


כשהחום בחוץ הופך לקשה מנשוא וחופי הים שוצפים מדוזות, ישנה אלטרנטיבה נפלאה לבילוי קריר, נעים ומעשיר עם הילדים. ואנחנו מתכוונים כמובן להצגות ילדים. המופעים השונים הפכו כבר מזמן להתמכרות של ממש בעבור הזאטוטים הקטנים. אך נדמה שכיום, יותר מאי פעם, גם ההורים מתחילים ליהנות מהשואו... רשימת הצגות הילדים של שנת 2016 עשירה ומגוונת מאי פעם. קומדיות ומחזות זמר, סיפורי מתח ומוסרי השכל. והכל, בשילוב הפקות מרשימות, תלבושות מרהיבות ואווירה מופלאה. הנה כמה מההצגות המובילות לילדים שמציגות השנה.

הצגות ילדים מומלצות

נפתח בהצגה מקסימה בבימויו של הכוח העולה בעולם הבימוי לילדים, ניר שגב. “אפקט הפרפר" שמה, ובמרכזה תלמיד מדעים ממשפחה קשת יום ומורה יוצא דופן, המוציא לדרך פרויקט מיוחד שמשאיר את כולם נפעמים. זוהי הצגה "חזקה" שעשויה היטב, המתאימה לילדים ונוער עד גיל 17. וכן, גם ההורים ייהנו מ-70 דקות ההצגה.

"שתי פנים לאמת" היא הצגה בבימויה של שלומית ארנון בר לב,  שמוכיחה שאפשר לקחת נושא רציני במיוחד, להפיק הצגה באורך של כשעה כמעט בלי חיוכים מהקהל, ועדיין לגרום לנוער להתאהב. מדובר בהצגה שמשאירה חותם ומציגה שאלות של מצפון, לקיחת אחריות, מוסר וכל מה שביניהם. במרכזה: שני צעירים אשר פוגעים במהלך רכיבה על אופנוע ללא רישיון בעלמה צעירה. כיצד ינהגו? האם יתוודו או שמא יברחו כאחרוני הפושעים? כל התשובות בפנים. מומלץ בחום לכל המשפחה!

יורדים בשנים מהנוער לפעוטות, ומגיעים היישר לזרועותיה המחבקות של "צוציקים", הצגה מתוקה לבני שנה עד שנתיים וחצי, פרי יצירתו של גיל צרנוביץ. זוהי הצגה מרהיבה וגדושת מוסיקה, תנועה, צבעים, בובות ומה לא? הביקורות משבחות, ההורים מרוצים. והילדים? מהופנטים לגמרי!

ונסיים בהצגה לדור הביניים שבין הנוער לפעוטות. “פסטיבל החיות", הצגה על פי הספר המצליח "The Talent Show” אשר מגוללת את סיפורם של ארבעת החברים הטובים – האריה, הדוב, הנחש והתנין – שמחליטים לגשת לתחרת הכישרונות הגדולה שהגיעה העירה. שם, בוודאי ניחשתם, צפויות להם הפתעות והרפתקאות רבות. שעה של הנאה צרופה לגילאים 4-7.

מידע על הצגות ילדים רבות נוספות ניתן למצוא באתרי התיאטראות השונים. בילוי נעים!

מוזמנים לבקר בערוץ היוטיוב שלנו לטעימות של אושר: https://goo.gl/004GoJ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה