הצגות ילדים 2015 - סקירה חלק א

מדי שנה מוצגות ברחבי ישראל עשרות הצגות ילדים. אבל נדמה ש-2015 תיזכר כ"שנת הזהב" של הילדים, שזכו למנה גדושה ואיכותית במיוחד של הצגות נפלאות. כיום, כשמחציתה השנייה של השנה החלה, ניתן לחוש גאווה אמיתית לרפרטואר שיש לתיאטרון הילדים הישראלי להציג. אז אילו הצגות כיכבו ועדיין מככבות בין בימות אולמות התיאטרון השונים? הנה ארבע הצגות שהותירו אלפי ילדים והורים מרוצים עד השמיים...

"זהבה ושלושת הדובים": זו הייתה רק שאלה של זמן, והזמן הזה הגיע! אגדת הילדים הנצחית קיבלה ממד אמיתי בהצגה מקסימה המיועדת לגילאי 3 עד 6. עם קאסט שחקנים צעיר ומבטיח (ביניהם נוי הלפרין, הראל מורד ועוד), שירים שלא תצליחו להפסיק לזמזם (“אצא לי אל היער", “בוקר של זהב") וקונצנזוס של שבחים והלל, אין כל ספק – הבחירה ב"זהבה" היא הבחירה לשעה של הנאה צרופה...
http://goo.gl/6nRzLF

"גיבורה": מחזות זמר לילדים נחשבים לסיפור הצלחה נפלא בישראל. הילדים בארץ חובבי שירה, מוסיקה וקצב, ו"גיבורה" ממשיך את מסורת ההנאה. מדובר במחזמר באורך שעה המיועד לגילאי 8-12, בכיכובם של שני קליין הנפלאה, מור ענטר בעלת הקול המהפנט ורבים וטובים אחרים. ההצגה מספרת את סיפורה של שרה, ילדה טובה מבית עשיר, שנשלחת לפנימייה על ידי אביה, ומכאן? נו טוב, נשאיר אתכם במתח. הצגה נפלאה לכל המשפחה!
http://goo.gl/h8F891

"טובים השניים": ממתק קיץ אמיתי, בבימויה של שירילי דשא ובכיכובם של עדי אייזנמן, הילה סורג'ון ואחרים. ההצגה מתארת את חייהם של מלך ושני משרתיו בארמון מלכותי בלי רגע דל אחד... סיפור על יחסים והרמוניה, שילוב כוחות והגשמת חלומות. מיועדת לגילאים 5-9. אורך ההצגה: שעה.
"שבת הזהב": ההפתעה הנעימה של 2015, בעיניי רבים. הצגת יחיד בכיכובו של גיא ברכה המוכשר, במרכזה מתואר סיפורו של יוסף הנדיב והצנוע, אל מול שכנו העשיר והקמצן. זהו סיפור על חלומות, מוסר וכל מה שביניהם. מצפה לכם שעה של קסם אמיתי... שלא תגידו שלא אמרנו!
http://goo.gl/Nsxi5T

וזוהי רק טעימה קטנה ממנת הצגות הילדים המצפה לכם בשנה זו. אז למה אתם מחכים? ההצגה חייבת להימשך. ואתם חייבים להיות שם כשזה קורה... בילוי נעים!

לפרטים נוספים, בקרו באתר: porat-theater.co.il ובערוץ היוטיוב של תיאטרון אורנה פורת: https://goo.gl/IAfbdP

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה