טיפים ועצות לרכישת כרטיס הצגה‎ - חלק ב

כרטיסים להצגות ילדים ניתן להשיג כיום דרך מגוון אתרים וקופות התיאטראות עצמם. מכיוון שעלות הכרטיסים אינה נמוכה, הרי שגם כאשר מגוון ההצגות רחב אנו מעוניינים בתמורה מלאה לכספינו. להלן מספר טיפים ועצות שימושיות שיעזרו לכם לרכוש כרטיס הצגה באופן מושכל, ובכך להוזיל בעלויות ולהשיג את מקום הישיבה המושלם. תיהנו!

תיאטרון אורנה פורת

רכישה מקוונת - משיגים כרטיס הצגה בלחיצה אחת

אם בעבר הדרך היחידה להשיג כרטיסים להצגות ילדים במחירים משתלמים הייתה דרך וועדי עובדים או לחלופין, חייבה אותנו לעמוד שעות בתור להשגת הכרטיס הנכסף, הרי שכיום הדרך האידיאלית לרכישת הכרטיס היא דרך האינטרנט, ולשם כך עומדות בפנינו 2 אפשרויות עיקריות: 

1. רכישה דרך מתווכים - גם בעולם כרטיסי ההצגות ישנם מתווכים. אלו הן חברות שאוספות נתונים לגבי הצגות ומופעי ילדים המתקיימים בכל רחבי הארץ ובכל התיאטראות ומוכרות את הכרטיסים באתריהן. כמובן, שהלקוח הסופי משלם לא רק את מחיר הכרטיס, שעשוי להיות גבוה בפני עצמו אלא אף את עלויות התיווך (לעיתים קרוי גם "דמי טיפול") פר הזמנה או פר כרטיס. מתווכים פעמים רבות אף אינם מורשים למכור כרטיסים לקבוצות גדולות (ימי הולדת, יציאה משפחתית גדולה וכו'). 

2. רכישה ישירה - ניתן וכדאי להזמין כרטיסים להצגות ילדים ישירות דרך מערכת ההזמנות של התיאטרון, במידה ויש כזאת בנמצא כמובן. המחירים ברוב המקרים אינם כוללים דמי טיפול, ניתן לבחור הצגות עד שנה מראש ופעמים רבות ביטול ההזמנה ולו אף מספר ימים ספורים לפני ההצגה בפועל אינו כרוך בעלות כלשהי (יש לוודא זאת מול התיאטרון).

מאחר ורוב האתרים משתמשים כיום במערכת ויזואלית שמאפשרת את בחירת הכיסאות מראש, תוכלו לבחור היכן למקם את עצמכם בהצגה. קחו בחשבון את מבנה האולם, גובה הכיסאות ואת גובה הבמה במידה ואתם מעוניינים לשבת בשורה הראשונה. שימו לב גם למבצעים של הרגע האחרון במידה ותרצו להיות ספונטניים. במידה ואתם מרוצים מהתיאטרון שבחרתם, מרמת ההשקעה והתכנים, תוכלו תמיד לרכוש לעצמכם מנוי ולהפסיק לרכוש כרטיסים להצגות בודדות, המנוי גם ישתלם לכם כלכלית פר הצגה. דרך נוספת לחסוך כסף ברכישת כרטיס ההצגה הוא לברר באפליקציית האשראי שלכם האם קיימים מבצעים והנחות, התקפים לתיאטרון ולהצגות הילדים המעניינות אתכם. תיהנו!

לפרטים נוספים, בקרו באתר תיאטרון אורנה פורת.
כמו כן, הנכם מוזמנים להתרשם מערוץ היוטיוב המהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה