הצגות ילדים - הרשימה המומלצת 2015

חודשי הקיץ, בדומה לימי חג החנוכה, גדושים מדי שנה בהצגות ילדים רבות מכל הסוגים ולכל הגילאים. אך נדמה ששנת 2015 שברה את כל שיאי הכמות, המגוון והעושר התרבותי בתחום הצגות הילדים והנוער. ישנם עשרות מופעים משעשעים, מוסיקליים, דרמטיים ומהנים במיוחד, שיוציאו מילדכם את כל הטוב שבעולם.  אז כדי שלא תלכו לאיבוד בין ים ההצגות, הכנו עבורכם רשימה קצרה של הצגות ילדים בולטות, בעלות ערך מוסף אמיתי, שיגרמו לכם ולילדכם הנאה אמיתית. תיהנו!

ליצן החצר: כאשר ישראל גוריון אחראי על הבימוי (ובתפקיד הראשי) וקרן פלס על המוסיקה, אין סיכוי שהילדים לא ייהנו! זהו סיפורו של ליצן המגורש מבית המלוכה, אך רחוק מלוותר על ייעודו... אין ספק כי מדובר בהצגה מרעננת, משעשעת ומפתיעה במיוחד. אידיאלית לגילאים 5-9. אורכה כשעה.

צליל משותף
: תיאטרון הצגות ילדים "אורנה פורת" גאה להציג הצגה מוסיקלית בעלת מסר חינוכי וגודש רב של הנאה צרופה. יאקי מחרז כתב וביים את ההצגה המאיימת להפוך להפתעה הנעימה של 2015. מיועדת לילדים בגילאי 5-8. אל תפספסו!

טירונות: את הטירונות הזו לא תרצו לסיים לעולם... קאסט שחקנים מוביל, בראשותם של ליאור גרטי, אייל קנטוב, יונתן רוזן ורבים וטובים אחרים, מציג הצגה נפלאה לנוער (גילאי 15+) שסוחפת גם את המבוגרים. זהו סיפור על כור ההיתוך התרבותי בישראל, המתבטא ביום הטירונות הראשון...  ההצגה מומלצת לכל נער או נערה ישראליים.

משחקים בחצר האחורית: כל ישראלי בשנות ה-30 ומעלה לחייו, זוכר את האונס שזיעזע מדינה שלמה בקיבוץ שומרת הזורע. ההצגה מציגה זווית ייחודית לפרשה, ב-60 דקות של קסם אמיתי, שלא מותירות עין אחת יבשה. מיועד לגילאי 16 ומעלה. זוהי הצגה חזקה, נוקבת, מרגשת ומופלאה.

להיות או לא להיות שחקן: הצגה נהדרת בבימויו של גיל צרנוביץ ובכיכובו של רועי אסף. ההצגה מספרת את סיפורם של אלפי צעירים אשר חלומם הוא להיות שחקנים וכוכבי תרבות. על התלאות שבדרך, העליות והירידות וכל מה שביניהם, והכל מסופר בליווי הומור, מוסיקה וביקורת עצמית. בהחלט חוויה ממכרת!

צפייה נעימה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה