סדנאות תיאטרון לילדים ונוער - אף פעם לא מוקדם מדי להתאהב

בין מקצועות התיאטרון והבמה לשאר המקצועות החופשיים בעולמינו ישנם הבדלים רבים. אך נדמה כי הבולט מכולם טמון ביכולת להתחיל מוקדם. הרי אם ילדכם שלומד בכיתה ג' יצהיר קבל עם ועדה כי חלומו הוא להיות רופא גדול, כנראה שלא תשלחו אותו ללימודי רפואה לגיל הרך. אך כשילד או נער חושקים בתחום הבמה, המשחק, התיאטרון וכל מה שביניהם, אין שום מניעה להתחיל זאת כבר בבית הספר היסודי. סדנאות תיאטרון לילדים ונוער הן בדיוק המקום לפתח את הכישרון והאהבה כבר בשלבים המוקדמים של החיים, כשיכולת הקליטה גבוהה והמוח "נקי" מהפרעות ו"רעלים". אז בואו נבין על מה מדובר.

מה כוללות הסדנאות השונות?

עיקר הסדנאות עוסק בעבודה מעשית פעילה, מתוך הנחה שלמרבית הצעירים קיימת יכולת בסיסית אותה ניתן לפתח, ויפה שעה אחת קודם. אם יכולת שכזו אינה קיימת, עדיף לדעת את זה בגיל צעיר, ולדעת לכוון למקומות מהם ניתן להפיק את המיטב. הסדנאות, המתקיימות אחת לשבוע למשך תשעה חודשים, עוסקות במגוון רחב של נושאים, ומועברות על ידי אנשי תעשיית התיאטרון הישראלי לדורותיהם. בין הנושאים הבולטים שניתן למצוא: הצגת טקסט, אינטונציה ומימיקה, אלתורים, הצגות יחיד, מונולוג מול דיאלוג ועוד. החניכים מציגים האחד מול השני, ובשלבים מתקדמים יותר, ההצגה היא מול ההורים. בין שיעור תיאורטי לתרגול מעשי, נפגשים הצעירים עם אנשים מתחום התיאטרון למפגשי העשרה ולימוד, וכמובן, צופים בהצגות רצות תוך ניתוח משותף בהתאם לחומר הלימוד. ההצגות רבות ומגוונת החל מדרמות וסיפורים מהחיים ועד הצגות ילדים המיועדות לגילאים שונים.

מדוע כדאי לרשום את הילד לסדנא?

ובכן, לסדנאות התיאטרון לילדים ונוער מספר רב של יתרונות:
  • יכולת הקליטה, הלימוד והשיפור בגילאים הצעירים גבוהה במיוחד.
  • זיהוי תחומי כישרון ויכולת הכוונה מוקדמת.
  • זיהוי רצון או היעדר רצון של הצעירים להיות חלק מהתחום, ובכך מניעת בזבוז זמן מיותר.
  • הנאה, העשרה, תעסוקה ופיתוח עצמי. הסדנאות מעניקות לצעירים מסגרת חינוכית נפלאה.
  • אפשרות השתלבות בתעשייה המקומית בגיל צעיר.

הצטרפו לאלפי הורים גאים שסוללים את דרכי ילדיהם להצלחה ולאושר ולפיתוח כישרונותיהם בצורה הכי מהנה שיש . סדנאות תיאטרון לילדים ונוער – בונים הצלחה כבר עכשיו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה